ГПД
У 2021-2022 н.р. створено 2 групи подовженого дня:
- 1 група для учнів 1-го класу з денним сном;
- 1 група для учнів 2-4 класів.
ЯКИМ МАЄ БУТИ РЕЖИМ РОБОТИ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Мають бути прогулянки на відкритому повітрі не менш як 1 год 30 хв для учнів 1-4 класів.
Не менш ніж 30 хвилин на харчування.
На домашні завдання діти у групі подовженого дня не мають витрачати більше години.
Не менше години діти мають займатися спортивно-оздоровчими заняттями.
У групі подовженого дня діти не можуть перебувати більше шести годин на день.
На підставі заяви батьків, інших законних представників учнів можна відпускати учнів групи подовженого дня у зручний для батьків час.
Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів початкових класів необхідно через кожні 15 хвилин заняття проводити фізкультхвилинки, гімнастику для очей.
ХТО СТВОРЮЄ І ЯК ПРАЦЮЄ ГРУПА ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Групи подовженого дня створюють за рішенням засновника школи за письмовими зверненнями батьків або інших законних представників учнів.
На підставі рішення засновника школи її керівник видає наказ про організацію групи подовженого дня.
Заяви про зарахування учнів до групи подовженого дня приймають на початку кожного навчального року, як правило, до 5 вересня.
Засновник школи також може створювати умови, щоб у групі подовженого дня для першачків діти могли поспати.
Різниця у віці учнів, зарахованих до групи подовженого дня, не може перевищувати двох років.
У школах сільської та/або гірської місцевості, де учнів підвозять шкільним автобусом, можуть утворювати групи подовженого дня для учнів різних вікових груп.
Режим роботи групи подовженого дня та організацію освітнього процесу, схвалює педрада і затверджує керівник школи.
Вихователь працює з учнями відповідно до щоденного плану роботи вихователя. План, як правило, включає прогулянку, самопідготовку, виховні бесіди, дидактичні та рольові ігри тощо.
Фінансування груп подовженого дня здійснюється за кошти засновника та за інші кошти, не заборонені законодавством.
ІНКЛЮЗИВНІ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах на підставі письмового звернення батьків чи інших законних представників утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи подовженого дня.
У цих групах кількість учнів з особливими освітніми потребами становить:
1-3 дитини із числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо;
не більш як 2 дітей з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, у тому числі з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку (порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з інтелектуальними порушеннями чи затримкою психічного розвитку) або тих, що пересуваються на візках.