A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Степанівський
ліцей

Степанівської селищної ради Сумського району
Сумської області

МО вчителів інклюзивної освіти

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО:

«Організація освітнього середовища в умовах інклюзивного навчання»

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, НАД ЯКИМИ ПОГЛИБЛЕНО ПРАЦЮЮТЬ УЧИТЕЛІ:

ПІП вчителя

Тема, за якою працює вчитель

1

Скрипка Ю.С.

Створення максимально сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини, її життєвотворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями.

2

Савенко О.І.

Формування компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами з застосуванням дидактичного матеріалу.

3

Борисова Г.Є.

Активні та інтерактивні форми роботи учнів із ООП під час освітньої діяльності.

4

Шакало Л.Є.

Педагогічний супровід учасників навчально-виховного процесу, створення комфортних умов для розвитку особистості школяра.

5

Манишева Н.М.

Використання здоров’язберігаючих технологій у роботі з дітьми з ООП.

6

Афанасьєва Л.І.

Розвиток музичного слуху школярів в умовах інклюзивної освіти.

7

Арнаутова Н.О.

Розвиток дрібної моторики на уроках дизайну і технологій, як необхідна умова формування соціально – адаптованої особистості.

8

Кощей А.В.

Шляхи формування комунікативної компетентності учнів у процесі вивчення української мови та літератури 

9

Бузовська Н.М.

Активні форми роботи на уроках історії в інклюзивному класі.

10

Твердохліб О.С.

Формування обчислювальних компетентностей учнів через упровадження інноваційних методів навчання

11

Горбань О.В.

Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках німецької мови.

12

Вачіль І.В.

Упровадження  інформаційно - комунікаційних  технологій в інклюзивному середовищі.

13

Світличний Є.С.

Формування здоров'язберігальної компетентності учнів на уроках фізичної культури.

14

Горбань С.В.

Розвиток пізнавальної діяльності на уроках природничого циклу.

15

Моїсеєнко С.І.

Методи реалізації компетентісного підходу на уроках зарубіжної літератури

16

Плескань О.В.

 Розвиток пізнавальної діяльності дитини з ООП в інклюзивному класі

17

Єременко М. О.

 Методи, засоби та форми навчальної та виховної роботи асистента вчителя в інклюзивному класі

18

Цимбал Ю.В.

 Організація освітнього середовища в умовах інклюзивного навчання

19

Дяденко Н. І.

 Розвиток творчих здібностей дитини з ООП в інклюзивному класі

 

План роботи МО на 2023/2024н.р.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень