A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Степанівський
ліцей

Степанівської селищної ради Сумського району
Сумської області

Організація харчування

Графік харчування учнів 1- 11 класів

1 клас - 11.25 – 11.55

2-4 класи – 11.30 – 11.55

5-11 класи – 11.35 - 11.55

Чотирьохтижневе меню на весняний період 2023/2024н.р.

Чотирьохтижневе меню на зимовий період 2023/2024н.р.

Чотирьохтижневе меню на осінній період 2023/2024н.р.

Чотирьохтижневе перспективне меню на 2021-2022н.р. на зимовий період

Питний режим у закладі освіти

Функціонування питних фонтанчиків у закладі освіти забороняється. Питний режим для здобувачів освіти організовано за допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини. (Рекомендації МОН України щодо організації питного режиму)

ЩОМІСЯЧНИЙ КОНТРОЛЬ РОБОТИ ЇДАЛЬНІ

Моніторинг організації харчування у І семестрі 2023/2024н.р. (21.12.2023)

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію громадського контролю за якістю харчування 

(наказ по Степанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів від 02.09.2021 №  )

Комісія господарського контролю за якістю харчування (наказ  № 41/АГ від 04.09.2023):

Бузовська Н.М. – директор ліцею, голова комісії.

Члени комісії:

Батраченко Б.А. – голова ПК;

Білокоз С.А.- сестра медична;

Комендант Л.Г.- завідувач господарства;

представник батьківської спільноти (за згодою);

Фоменко Є. – президент ППР "Гармонія".

Термін Питання контролю Відповідальний

Вересень

Квітень

1. Санітарний стан обідньої зали, харчоблоку.

2. Бракераж сирої продукції. Стан ведення журналу.

3. Дотримання перспективного меню.

4. Перевірка роботи електрообладнання.
Комісія

Жовтень

Січень

1. Різноманітність асортименту продуктів харчування.

2. Стан ведення журналу бракеражу готової продукції.

3. Відповідність приготованих страв, зазначеним у меню.

4. Санітарний стан підсобних приміщень
Комісія

Листопад

Лютий

1. Наявність добових проб страв відповідно до меню.

2. Дотримання температурного режиму подачі страв.

3. Якість чергування класних керівників, учителів-предметників

4. Контроль за куточком споживача, наявність

щоденного меню з підписами та печаткою директора
Комісія

Грудень

Березень

1. Умови постачання продуктів харчування та наявність необхідної документації на них.

2. Якість миття посуду.

3. Стан матеріально-технічної бази обідньої зали та харчоблоку

4. Контроль за харчуванням учнів та дітей пільгових категорій
Комісія

Жовтень

Травень

1. Дотримання умов та термінів зберігання продуктів, терміни їх реалізації.

2. Забезпеченість миючими та дезінфікуючими засобами, інвентарем

3.Перевірка правильності закладки продуктів у котли, перевірка якості приготовленої їжі

4. Дотримання правильності калькуляції приготовлених страв
Комісія

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з бракеражу продуктів харчування

та продовольчої сировини 

(наказ по Степанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів від 02.09.2021 №  )

 

 

 

 

 

 

 

 


15 лютого 2021 року  відбулося спільне засідання батьківських активів Степанівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів та філії, адміністрації закладів освіти, Президента учнівської парламентської республіки «Гармонія»,  працівників харчоблоку, під час якого опрацьовано розділ 6 «Забезпечення харчування» Санітарного регламенту  для закладів загальної середньої освіти (Наказ МОЗ № 2205 від 25.09.20 року « Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»).

Батьки в цілому задоволені станом харчування та запропонували у подальшому організовувати сніданки для учнів 1-4 класів. З нетерпінням чекають на перспективне оновлене меню від Євгена Клопотенка.

 


 

              

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень