A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Степанівський
ліцей

Степанівської селищної ради Сумського району
Сумської області

З досвіду роботи

Чи можна поєднати STEM із шкільними гуманітарними предметами? Так! Навіть якщо вам здавалося, що українська мова безмежно далека від фізики, ніяк не поєднається з хімією, біологією, то ви не праві. Написання контрольного диктанту на уроці української мови на тему «Любисток» перетворився на мінілабораторію: учні не тільки продемонстрували свої мовні компетентності, а й повторили спосіб живлення рослин, їх розмноження, забарвлення, аромат.


Використання "хмар слів" на уроках української мови

Якісно нові характеристики для вивчення української мови та літератури надає сервіс Wordart.com. За його допомогою можна візуалізувати текст у вигляді «хмари» слів, що дає можливість краще запам’ятовувати ключові слова, тренувати зорову пам’ять, розвивати творчі здібності учнів і зробити процес навчання більш цікавим. Активно цей застосунок використали на уроці української мови у 8 класі «Групи вставних слів і словосполучень за значенням».


Застосування нових освітніх технологій під час проведення уроків фізики з метою формування ключових компетентностей. Урок у 7 класі «Графіки рівномірного прямолінійного руху»


Використання сучасних мікроскопів з метою формування ключових компетентностей у природничих науках і технологіях. Повноцінне дослідження на уроці біології в 10 класі «Генетичний код. Трансляція: етапи, механізми».


Використання навчальних моделей, макетів, інтерактивних вправ на уроці географії

Використання навчальної моделі «Формування гір» та макетів «Елементи гірських систем», інтерактивних вправ для закріплення знань назв основних гірських систем світу під час вивчення теми «Гори» у 6-А класі.


Використання інтерактивних вправ на уроці історії

         Використання сучасної хмарної технології Kahoot на уроці історії. Технологія дає можливість створювати інтерактивні навчальні ігри,  вікторини, обговорення, опитування. Залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохочує школярів до вивчення предмету.

         QR-код - це універсальний спосіб контролю за виконання групової чи індивідуальної роботи.

         Перевагою застосування QR–коду на уроках є легке його розпізнавання за допомогою сканування камерою смартфона та швидкий доступ учнів до інформації. Необхідною умовою використання даного інструменту є наявність мобільного додатку на телефонах учнів (залежно від операційної системи) для сканування QR–коду.

         Цікавим інтерактивним інструментом також є використання онлайн сервісу для генерації пазлів Puzzle. Пазли - чудовий спосіб захопити дітей грою, яка розвиває уважність, пізнавальну активність. Дані технології можна поєднувати з метою підвищення ефективності освітнього процесу.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень