A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Степанівський
ліцей

Степанівської селищної ради Сумського району
Сумської області

На допомогу класному керівнику

Анкета класного керівника

Анкета по визначенню рівня вихованості

Картка вивчення учня, схильного до правопорушень

Циклограма роботи класного керівника

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

· Класний журнал.

· Особові справи учнів.

· Табелі успішності учнів.

· План виховної роботи.

· Конспекти виховних годин, годин спілкування.

· Розробки сценаріїв виховних заходів.

· Психолого-педагогічні спостереження.

· Щоденник роботи з дітьми девіантної поведінки.

· Протоколи батьківських зборів.

· Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

Структура психолого-педагогічної характеристики учня

  1. Загальні відомості.

Прізвище, ім‘я, по батькові, школа, клас, вік, який рік в даному класі, школі, стан здоров‘я. Чи відповідає віку стан розвитку.

  1. Відомості про умови життя та праці в сім‘ї.

Умови життя учнів в сім‘ї, режим дня, участь в домашньому господарстві що з родинних умов сприяє або заважає учневі успішно навчатися.

  1. Успішність, ставлення до навчання, інтереси учня.

Успішність, увага на уроках, систематичність виконання домашніх завдань, причини не виконання. Інтерес до навчання. Виробничі інтереси. Інтерес до майбутньої професії. Прояви допитливості на уроках. Інтерес до мистецтва( участь в художній самодіяльності, відвідування кінотеатру тощо).

Спортивні інтереси.

  1. Основні риси характеру:

  • вольові якості (наполеглевість, самостійний, слабовільний, неорганізований тощо.)

  • ставлення до людей (чуйний, чесний, добрий, жорстокий, байдужий).

  • самооцінка.

  • ставлення до трудової та навчальної діяльності (працьовитий, охайний, ретельний, чи навпаки).

  1. Положення учня в колективі.

Ставлення його до успіхів колективу, до товаришів по класу, до громадської думки, чи користується авторитетом, повагою, з яким товаришує. Чи бере участь в громадському житті класу, школи. Які доручення виконує.

  1. Розумовий розвиток і особливості пізнавальної діяльності.

Загальний розумовий розвиток ( кругозір, ерудиція, начитаність), розвиток мови. Самостійність, глибина мислення. Спостережливість.

Директор  —— (підпис)

Класний керівник ——- (підпис)

Матеріали для проведення бесід з техніки безпеки, пам'ятки
для учнів та батьків:

Аварії з витоком небезпечних хімічних речовин

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFQXFlSkp4TWM4UUk/view?usp=sharing

Бережемо ліс від пожежі!

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFamxaMWl0UTk0Y28/view?usp=sharing

Бережіться від нападу собак!

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFclRoR0pyOW1kNkk/view?usp=sharing

Поради

громадянам у разі загрози та виникнення надзвичайних

ситуацій, пов'язаних з вибухами

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFQzd1ZEFpUDJ3T1k/view?usp=sharing

Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями

загальноосвітніх навчальних закладів з питань:

уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами,

поведінки у надзвичайній ситуації

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFaG4yUFZudUpEY2c/view?usp=sharing

Дії під час грози

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFaDBpeG5PRWFEMlE/view?usp=sharing

Евакуація

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFYXdYNGdzQmduZ1k/view?usp=sharing

Засоби індивідуального захисту

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFWlhhZDZpNFJpeUE/view?usp=sharing

Обережно, боєприпаси!

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFeHdIbVpTdTUteWs/view?usp=sharing

Обмороження і травматизм

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFazBERHJZbWt5NE0/view?usp=sharing

ОБОВ’ЯЗКИ ДОРОСЛИХ ЩОДО БЕЗПЕКИ І ЗАХИСТУ ДІТЕЙ

ТА ВИХОВАННЯ У НИХ НАВИЧОК ПОВЕДІНКИ

В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFYjNGVWdsNk1OREk/view?usp=sharing

Отруйні рослини

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRzg4bDFjVDVOQUU/view?usp=sharing

Правила поведінки на льоду

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFS1JBd0JpN0x5VUU/view?usp=sharing

Правила поведінки при виникненні пожежі

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFeFg5YkJnS1dsREE/view?usp=sharing

Рекомендації у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій,

пов'язаних з терористичними актами

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFX1Q4czktaGxTOGc/view?usp=sharing

Сигнали оповіщення

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFQkRYaG5Jc2RXUHM/view?usp=sharing

Увага! Хімічна небезпека

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFZHJHMkk2UUEybGc/view?usp=sharing

Укус комах

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRENmTlZJckFGeHc/view?usp=sharing

Харчові отруєння

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFcmtFc0lVWWJDenc/view?usp=sharing

Як поводитися у натовпі?

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFbDVuRHZ4Tmd2bFU/view?usp=sharing

МЕДИЦИНА

Вивихи

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRFY0cUh0M0wwdUE/view?usp=sharing

Кровотечі

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFc20xdEowLXJUTzQ/view?usp=sharing

Переломи

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFbUlHYS1SNHV4dGc/view?usp=sharing

Рани

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFb0NqOERSNWJjb1k/view?usp=sharing

Надання першої медичної допомоги

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFeXNfdTUxZzRzMVU/view?usp=sharing

Термічні опіки

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFZk1jNTM4VEpHUnM/view?usp=sharing

Способи транспортування потерпілого

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRG5lcUowTWR5Q2M/view?usp=sharing

Ураження електричним струмом

https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFcmVPMzZieEI2X3c/view?usp=sharing

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень