A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Степанівський
ліцей

Степанівської селищної ради Сумського району
Сумської області

Критерії, індикатори оцінювання управлінських процесів закладу освіти

Додаток 10

наказ Степанівської ЗОШ

І-ІІІ ступенів від 01.09.2021 №130-ОД

 

Критерії, індикатори оцінювання управлінських процесів закладу освіти

Вимога

 

Критерії оцінювання

Індикатори оцінювання

Методи збору інформації

1

2

3

4

1.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених завдань

1.1.1. У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності

1.1.1.1. Стратегія розвитку закладу освіти відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, мова навчання, територія обслуговування, формування контингенту здобувачів освіти, обсяг та джерела фінансування тощо), передбачає заходи з підвищення якості освітньої діяльності

1.1.1.1. Вивчення документації, опитування

1.1.2. У закладі освіти річне планування та відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії його розвитку

1.1.2.1. Річний план роботи закладу освіти реалізує стратегію його розвитку

1.1.2.1. Вивчення документації, опитування

1.1.2.2. Учасники освітнього процесу залучаються до розроблення річного плану роботи закладу освіти

1.1.2.2. Опитування

1.1.2.3. Керівник та органи управління закладу освіти аналізують реалізацію річного плану роботи та у разі потреби коригують його

1.1.2.3. Вивчення документації

1.1.2.4. Діяльність педагогічної ради закладу освіти спрямовується на реалізацію річного плану та стратегію розвитку закладу

1.1.2.4. Вивчення документації, опитування

1.1.3. У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти

1.1.3.1. Заклад освіти розробляє та оприлюднює документ, що визначає стратегію (політику) і процедури забезпечення якості освіти

1.1.3.1. Вивчення документації, опитування

1.1.3.2. У закладі освіти здійснюється періодичне (не рідше одного разу на рік) самооцінювання якості освітньої діяльності відповідно до розроблених або адаптованих у закладі процедур

1.1.3.2. Вивчення документації

1.1.3.3. Учасники освітнього процесу залучаються до самооцінювання якості освітньої діяльності

1.1.3.3. Вивчення документації, опитування

1.1.4. Керівництво закладу освіти планує та здійснює заходи щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання, території

1.1.4.1. Керівництво закладу освіти вживає заходів для створення належних умов діяльності закладу (зокрема, вивчає стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток, звертається із відповідними клопотаннями до засновника, здійснює проєктну діяльність тощо)

1.1.4.1. Вивчення документації, опитування

1.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

1.2.1. Керівництво закладу освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їхніх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

1.2.1.1. Частка учасників освітнього процесу, які задоволені загальним психологічним кліматом у закладі освіти і діями керівництва щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ними

1.2.1.1. Опитування

1.2.1.2. У закладі освіти забезпечується доступ учасників освітнього процесу, представників місцевої громади до спілкування із керівництвом (особистий прийом, звернення, використання сучасних засобів комунікації тощо)

4.2.1.2. Вивчення документації, опитування

1.2.1.3. Керівництво закладу вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу та вживає відповідних заходів реагування

1.2.1.3. Вивчення документації, опитування

1.2.2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

 

1.2.2.1. Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу освіти/інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах тощо)

1.2.2.1. Спостереження, опитування

1.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

1.3.1. Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми

1.3.1.1. У закладі освіти укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій)

1.3.1.1. Вивчення документації, опитування

1.3.1.2. Частка педагогічних працівників закладу освіти, які працюють за фахом (мають відповіну освіту та/або професійну кваліфікацію)

1.3.1.2. Вивчення документації

1.3.2. Керівництво закладу освіти мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності

1.3.2.1. Керівництво закладу освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників

1.3.2.1. Опитування

1.3.3. Керівництво закладу освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

1.3.3.1. Керівництво закладу освіти створює умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації педагогічних працівників

1.3.3.1. Вивчення документації, опитування

1.3.3.2. Частка педагогічних працівників, які вважають, що керівництво закладу освіти сприяє їхньому професійному розвиткові

1.3.3.2. Опитування

1.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, ухвалення управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

1.4.1. У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу

1.4.1.1. Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні права забезпечуються у закладі освіти

1.4.1.1. Опитування

1.4.2. Управлінські рішення ухвалюються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

1.4.2.1. Частка учасників освітнього процесу, які вважають, що їхні пропозиції враховуються під час ухвалення управлінських рішень

1.4.2.1. Опитування

1.4.3. Керівництво закладу освіти створює умови для розвитку громадського самоврядування

1.4.3.1. Керівництво сприяє участі громадського самоврядування у вирішенні питань щодо діяльності закладу освіти

1.4.3.1. Опитування

1.4.4. Керівництво закладу освіти сприяє виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої участі в житті місцевої громади

1.4.4.1. Керівництво закладу підтримує освітні та громадські ініціативи учасників освітнього процесу, спрямовані на сталий розвиток закладу освіти та участь у житті місцевої громади (культурні, спортивні, екологічні проєкти, заходи тощо)

1.4.4.1. Вивчення документації, опитування

1.4.5. Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає  їхнім освітнім потребам

1.4.5.1. Режим роботи закладу освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу

1.4.5.1. Вивчення документації, опитування

1.4.5.2. У розкладі навчальних занять забезпечено розподіл навчального навантаження з урахуванням вікових особливостей учнів

1.4.5.2. Вивчення документації, опитування

1.4.5.3. Розклад навчальних занять у закладі освіти сформовано відповідно до освітньої програми

1.4.5.3. Вивчення документації, опитування

 

1.4.5.4. Частка батьків і учнів, думка яких враховується при виборі навчальних предметів для поглибленого вивчення, визначення вибіркових (за вибором учнів) навчальних предметів (інтегрованих курсів), організації профільного навчання, навчальних програм

1.4.5.4. Вивчення документації, опитування

 

 

1.4.5.5. Керівництвом закладу освіти запроваджуються різні форми організації освітнього прцесу, зокрема з використанням технологій дистанційного навчання

1.4.5.5. Вивчення документації, опитування

 

 

1.4.5.6. Створено та/або використовується електронна освітня платформа для комунікації між суб’єктами дистанційного навчання

1.4.5.6. Вивчення документації, спостереження

1.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

1.5.1. Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

1.5.1.1. Керівництво закладу освіти забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидіє фактам її порушення

1.5.1.1. Вивчення документації, опитування

1.5.1.2. Частка учнів і педагогічних працівників, які поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності

1.5.1.2. Опитування

1.5.2. Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

1.5.2.1. Керівництво закладу освіти забезпечує проведення освітніх та інформаційних заходів, спрямованих на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

1.5.2.1. Опитування

 

  1. АТЕСТАЦІЯ. ЗМІНИ ДО ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (НАКАЗ МОН ВІД 08.08.13 р. № 1135)
  2. ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ»)
  3. ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НАКАЗ МІНЕКОНОМІКИ ВІД 17.09.2021 №568-21)

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень