На допомогу класному керівнику
Анкета по визначенню рівня вихованості
Картка вивчення учня, схильного до правопорушень
Циклограма роботи класного керівника
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
· Класний журнал.
· Особові справи учнів.
· Табелі успішності учнів.
· План виховної роботи.
· Конспекти виховних годин, годин спілкування.
· Розробки сценаріїв виховних заходів.
· Психолого-педагогічні спостереження.
· Щоденник роботи з дітьми девіантної поведінки.
· Протоколи батьківських зборів.
· Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
Структура психолого-педагогічної характеристики учня
-
Загальні відомості.
Прізвище, ім‘я, по батькові, школа, клас, вік, який рік в даному класі, школі, стан здоров‘я. Чи відповідає віку стан розвитку.
-
Відомості про умови життя та праці в сім‘ї.
Умови життя учнів в сім‘ї, режим дня, участь в домашньому господарстві що з родинних умов сприяє або заважає учневі успішно навчатися.
-
Успішність, ставлення до навчання, інтереси учня.
Успішність, увага на уроках, систематичність виконання домашніх завдань, причини не виконання. Інтерес до навчання. Виробничі інтереси. Інтерес до майбутньої професії. Прояви допитливості на уроках. Інтерес до мистецтва( участь в художній самодіяльності, відвідування кінотеатру тощо).
Спортивні інтереси.
-
Основні риси характеру:
-
вольові якості (наполеглевість, самостійний, слабовільний, неорганізований тощо.)
-
ставлення до людей (чуйний, чесний, добрий, жорстокий, байдужий).
-
самооцінка.
-
ставлення до трудової та навчальної діяльності (працьовитий, охайний, ретельний, чи навпаки).
-
Положення учня в колективі.
Ставлення його до успіхів колективу, до товаришів по класу, до громадської думки, чи користується авторитетом, повагою, з яким товаришує. Чи бере участь в громадському житті класу, школи. Які доручення виконує.
-
Розумовий розвиток і особливості пізнавальної діяльності.
Загальний розумовий розвиток ( кругозір, ерудиція, начитаність), розвиток мови. Самостійність, глибина мислення. Спостережливість.
Директор —— (підпис)
Класний керівник ——- (підпис)
Матеріали для проведення бесід з техніки безпеки, пам'ятки
для учнів та батьків:
Аварії з витоком небезпечних хімічних речовин
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFQXFlSkp4TWM4UUk/view?usp=sharing
Бережемо ліс від пожежі!
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFamxaMWl0UTk0Y28/view?usp=sharing
Бережіться від нападу собак!
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFclRoR0pyOW1kNkk/view?usp=sharing
Поради
громадянам у разі загрози та виникнення надзвичайних
ситуацій, пов'язаних з вибухами
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFQzd1ZEFpUDJ3T1k/view?usp=sharing
Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями
загальноосвітніх навчальних закладів з питань:
уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами,
поведінки у надзвичайній ситуації
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFaG4yUFZudUpEY2c/view?usp=sharing
Дії під час грози
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFaDBpeG5PRWFEMlE/view?usp=sharing
Евакуація
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFYXdYNGdzQmduZ1k/view?usp=sharing
Засоби індивідуального захисту
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFWlhhZDZpNFJpeUE/view?usp=sharing
Обережно, боєприпаси!
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFeHdIbVpTdTUteWs/view?usp=sharing
Обмороження і травматизм
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFazBERHJZbWt5NE0/view?usp=sharing
ОБОВ’ЯЗКИ ДОРОСЛИХ ЩОДО БЕЗПЕКИ І ЗАХИСТУ ДІТЕЙ
ТА ВИХОВАННЯ У НИХ НАВИЧОК ПОВЕДІНКИ
В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFYjNGVWdsNk1OREk/view?usp=sharing
Отруйні рослини
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRzg4bDFjVDVOQUU/view?usp=sharing
Правила поведінки на льоду
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFS1JBd0JpN0x5VUU/view?usp=sharing
Правила поведінки при виникненні пожежі
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFeFg5YkJnS1dsREE/view?usp=sharing
Рекомендації у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій,
пов'язаних з терористичними актами
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFX1Q4czktaGxTOGc/view?usp=sharing
Сигнали оповіщення
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFQkRYaG5Jc2RXUHM/view?usp=sharing
Увага! Хімічна небезпека
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFZHJHMkk2UUEybGc/view?usp=sharing
Укус комах
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRENmTlZJckFGeHc/view?usp=sharing
Харчові отруєння
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFcmtFc0lVWWJDenc/view?usp=sharing
Як поводитися у натовпі?
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFbDVuRHZ4Tmd2bFU/view?usp=sharing
МЕДИЦИНА
Вивихи
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRFY0cUh0M0wwdUE/view?usp=sharing
Кровотечі
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFc20xdEowLXJUTzQ/view?usp=sharing
Переломи
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFbUlHYS1SNHV4dGc/view?usp=sharing
Рани
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFb0NqOERSNWJjb1k/view?usp=sharing
Надання першої медичної допомоги
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFeXNfdTUxZzRzMVU/view?usp=sharing
Термічні опіки
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFZk1jNTM4VEpHUnM/view?usp=sharing
Способи транспортування потерпілого
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFRG5lcUowTWR5Q2M/view?usp=sharing
Ураження електричним струмом
https://drive.google.com/file/d/0B1ICSV2TBRtFcmVPMzZieEI2X3c/view?usp=sharing