Організація харчування
Графік харчування учнів 1- 11 класів
1 клас - 10.55 – 11.30
2-4 класи – 11.00 – 11.30
5-11 класи – 11.05 - 11.30
Чотирьохтижневе меню на весняний період 2024/2025н.р.
Чотирьохтижневе меню на зимовий період 2024/2025н.р.
Чотирьохтижневе меню на осінній період 2024/2025н.р.
Чотирьохтижневе меню на весняний період 2023/2024н.р.
Чотирьохтижневе меню на зимовий період 2023/2024н.р.
Чотирьохтижневе меню на осінній період 2023/2024н.р.
Чотирьохтижневе перспективне меню на 2021-2022н.р. на зимовий період
Питний режим у закладі освіти
Функціонування питних фонтанчиків у закладі освіти забороняється. Питний режим для здобувачів освіти організовано за допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини. (Рекомендації МОН України щодо організації питного режиму)
ЩОМІСЯЧНИЙ КОНТРОЛЬ РОБОТИ ЇДАЛЬНІ
Моніторинг організації харчування у І семестрі 2023/2024н.р. (21.12.2023)
про комісію громадського контролю за якістю харчування
(наказ по Степанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів від 02.09.2021 №23-АГ )
Комісія господарського контролю за якістю харчування (наказ № 112/АГ від 02.09.2024):
Бузовська Н.М. – директор ліцею, голова комісії.
Члени комісії:
Батраченко Б.А. – голова ПК;
Білокоз С.А.- сестра медична;
Комендант Л.Г.- завідувач господарства;
представник батьківської спільноти (за згодою);
Статнік Є. – президент ППР "Гармонія".
Термін | Питання контролю | Відповідальний |
Вересень Квітень |
1. Санітарний стан обідньої зали, харчоблоку. 2. Бракераж сирої продукції. Стан ведення журналу. 3. Дотримання перспективного меню. 4. Перевірка роботи електрообладнання. |
Комісія |
Жовтень Січень |
1. Різноманітність асортименту продуктів харчування. 2. Стан ведення журналу бракеражу готової продукції. 3. Відповідність приготованих страв, зазначеним у меню. 4. Санітарний стан підсобних приміщень |
Комісія |
Листопад Лютий |
1. Наявність добових проб страв відповідно до меню. 2. Дотримання температурного режиму подачі страв. 3. Якість чергування класних керівників, учителів-предметників 4. Контроль за куточком споживача, наявність щоденного меню з підписами та печаткою директора |
Комісія |
Грудень Березень |
1. Умови постачання продуктів харчування та наявність необхідної документації на них. 2. Якість миття посуду. 3. Стан матеріально-технічної бази обідньої зали та харчоблоку 4. Контроль за харчуванням учнів та дітей пільгових категорій |
Комісія |
Жовтень Травень |
1. Дотримання умов та термінів зберігання продуктів, терміни їх реалізації. 2. Забезпеченість миючими та дезінфікуючими засобами, інвентарем 3.Перевірка правильності закладки продуктів у котли, перевірка якості приготовленої їжі 4. Дотримання правильності калькуляції приготовлених страв |
Комісія |
про комісію з бракеражу продуктів харчування
(наказ по Степанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів від 02.09.2021 №23-АГ )
15 лютого 2021 року відбулося спільне засідання батьківських активів Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та філії, адміністрації закладів освіти, Президента учнівської парламентської республіки «Гармонія», працівників харчоблоку, під час якого опрацьовано розділ 6 «Забезпечення харчування» Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти (Наказ МОЗ № 2205 від 25.09.20 року « Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»).
Батьки в цілому задоволені станом харчування та запропонували у подальшому організовувати сніданки для учнів 1-4 класів. З нетерпінням чекають на перспективне оновлене меню від Євгена Клопотенка.